Sinds Juni 2021 zijn wij begonnen om alle bestellingen zelf te bezorgen. Dit omdat veel pakketten zoekraken of schades krijgen bij de pakketdiensten. Maar wat ook een belangrijke reden was, is dat veel artikelen niet meer verzonden mogen worden vanwege de ADR regelgeving (gevaarlijke stoffen). Hieronder vallen o.a. (bepaalde)reinigingsmiddelen, desinfectiemiddelen, spuitbussen, etc. Ook hebben veel producten zoals lange stelen, afvalbakken, 20L cans, etc. bepaalde maten en/of gewichten waar we behoorlijke toeslagen op krijgen. Om deze artikelen toch te kunnen aanbieden en te leveren hebben we ervoor gekozen om dus voortaan alles zelf te bezorgen met onze eigen bezorgmedewerkers. Hierdoor verbeteren wij ook nog eens onze service. Maar helaas kunnen wij niet langer voor elk flesje of afwasborstel langskomen (wat nu tot januari 2022 nog wel gebeurde) en hebben daarom helaas een minimale bestelbedrag van €10,- excl. BTW moeten invoeren.
Verzendkosten is een algemeen begrip. Men denkt dan vaak alleen aan de levering van de bestelling. Maar helaas komt er (veel) meer kijken. Het begint met het verwerken hiervan, pakbon printen, het bij elkaar pakken van de bestelling, het inpakken, een doos eromheen, opvullen en dichtplakken. Dan later nog de administratieve afhandeling erbij. Met een gemiddelde bestelling zijn we dus al snel 5-10 minuten bezig los van de verpakkingsmateriaal kosten. Een deel van deze totale handelingskosten / bezorgkosten moeten wij daarom net zoals veel andere bedrijven aan u door berekenen. Wij houden wél bewust een lage Franco grens aan zodat u ook sneller een gratis bezorging / verzending heeft en wij deze kosten dus volledig op ons nemen.
Nederland:
Wij bezorgen 95% van alle bestellingen zelf met onze eigen eigen bezorgservice. Bij bestellingen binnen Nederland worden er bezorgkosten van €7,50 incl. BTW per bestelling berekend. Indien u boven de € 65,- komt met uw bestelling, dan wordt deze gratis bij u bezorgd. Kleine bestellingen kunnen soms worden verzonden met DPD.
Nederlandse Eilanden en bepaalde gebieden in drukke binnensteden zijn uitgesloten om te kunnen bestellen. Zie hier voor meer informatie
België:
Helaas is het niet mogelijk om vanuit Belgie bij ons te bestellen, echter hebben we een uitzondering rond het grensgebied. Hier kunnen we wel zelf komen bezorgen en vanuit onderstaande postcodes kan u dus bestellen. Zie hier voor meer informatie
Wij proberen zo veel mogelijk zelf te bezorgen, dit omdat we veel pakketten niet meer kunnen verzenden i.v.m. omvang, gewicht en bepaalde vloeistoffen. Daarom hebben we bepaalde postcode gebieden geselecteerd waar we zelf met onze eigen bezorgservice kunnen komen bezorgen. Bij bestellingen binnen België worden er verzendkosten van € 15,00 incl. BTW per bestelling berekend. Indien u boven de €125, komt met uw bestelling, dan wordt uw bestelling gratis bezorgd.
Omdat wij zoveel mogelijk zelf willen bezorgen dient u rekening te houden met 3-5 werkdagen voordat wij uw bestelling komen bezorgen.
Zelf afhalen:
Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons af te komen halen. Kies dan tijdens het bestel proces voor de optie "afhalen". U ontvangt na het bestellen een email met de verwachte dag en tijd dat uw bestelling klaar staat. Meestal (indien de bestelde producten op voorraad zijn) is dit dezelfde dag al. Wij willen u dan verzoeken om deze binnen 5 werkdagen nadat het klaar staat af te komen halen.
Afhaaladres:
Cleanio Schoonmaakartikelen
Meulenveldt 30
5451HV Mill (NB)
0485-324774
Indien u een bestelling heeft geplaatst en direct online heeft betaald, dan wordt deze meteen (indien op voorraad) verwerkt, ingepakt en klaar gezet voor bezorging. Wij streven ernaar om uw bestelling uiterlijk binnen 2 á 3 werkdagen na betalingsontvangst bij u te (laten) bezorgen. Echter staan bij alle producten de verwachte levertijden vermeld. Indien u een bestelling plaats met artikelen met verschillende levertijden, dan dient u de langste levertijd aan te houden.
Indien u heeft gekozen d.m.v. een overboeking, dan wordt uw bestelling pas verder in behandeling genomen zodra het bedrag bij ons is bijgeschreven.
De levertijd is een indicatie, waar geen rechten aan kunnen worden ontleend. Het kan zijn dat het artikel niet voldoende bij ons op voorraad is en (bij)besteld moet worden. We bevestigen alle bestellingen altijd met een verwachte leverdatum. Indien deze leverdatum te lang gaat duren voor u, dan kunt u altijd contact met ons opnemen zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Bijvoorbeeld door een deel alvast toe te sturen. (meestal wordt dit ook in de orderbevestiging vermeld).
Bekijk hier meer informatie over onze levertijden
Met grote zorg behandelen wij uw bestelde producten. Alle breekbare artikelen worden in een kartonnen doos gepakt met overruimte. De overruimte wordt gevuld met vulmiddel om schade aan de artikelen tegen te gaan. Op deze manier kunt u er 99% vanuit gaan dat uw artikelen netjes en heel bij u worden aangeleverd. Mocht er toch een product bij zitten die schade heeft of kapot is, lees dan bij klantenservice wat u kunt doen.
Wij bezorgen de meeste bestellingen binnen Nederland en België zelf met onze eigen bezorgmedewerkers. Onze chauffeurs rijden door heel Nederland en een deel van België om uw bestelling zo snel mogelijk op route bij te komen bezorgen. Zie hier voor meer info: Eigen bezorgservice
Bestellingen die wij niet zelf bezorgen, zoals afgelegen gebieden verzenden wij vooralsnog met DPD. U ontvangt in dat geval dan van DPD de track & trace. Alle bestellingen worden uitsluitend als pakket geleverd. Wij leveren niks in bijvoorbeeld een enveloppe dat door een brievenbus kan. Wij willen graag weten waar alle pakketten zijn en daadwerkelijk geleverd worden.
Let op: Wij kunnen helaas niet op postbussen leveren / laten bezorgen, vul daarom altijd een fysiek afleveradres in.
U heeft als consument / particulier een wettelijke afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retour melding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Indien u gebruik maakt van het retourrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd dienen te worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Voor het retourneren van de bestelling komen de retour kosten voor uw eigen rekening. Wij vergoeden de gehele factuurbedrag, inclusief de eventuele door ons in rekening gebrachte verzendkosten voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Tenzij wij u aanbieden om het product zelf af te halen, wachten wij met terugbetalen totdat wij het product retour hebben ontvangen.
U kunt als consument / particulier de artikel(en) naar het volgende adres retour sturen:
CleanioShop
t.a.v Retouren
Meulenveldt 30
5451HV Mill
Nederland
U dient de artikel uitsluitend als pakket aan ons retour te sturen. Pakketten / enveloppen via de brievenbus kunnen bij ons niet worden bezorgd en zullen dus niet aankomen. Daarnaast dient u gebruik te maken van ons retour formulier. Deze dient u volledig ingevuld samen met het artikel naar ons retour te sturen.
Let op: Zonder dit retour formulier worden de ontvangen retouren niet verwerkt.
Niet alle artikelen kunnen worden geretourneerd. De volgende artikelen vallen niet onder het retourrecht.
Ook geldt het wettelijke retourrecht alleen voor particulieren, voor bedrijven en instellingen geldt er géén wet voor het retourrecht. Heeft u toch iets besteld als bedrijf, en wilt u dit ruilen of retour sturen, neem dan contact met ons op zodat we alsnog tot een eventuele oplossing kunnen komen.
Ook kunt u hier een Herroepings-formulier downloaden (dit is niet verplicht). Deze kunt u invullen en zowel per email als per post naar ons sturen.
Indien u iets wilt retourneren is het gewenst om ons hiervan op de hoogte te brengen.